דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרכזיות, חוק וסדר 

מאת    [ 04/09/2011 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2188 פעמים ]

מרכזיות. האם אי פעם ניסיתם לדמיין את העולם ללא אותן מכשירי טלפון משוכללים וחכמים? האם אי פעם הערכתם את אותם מכשירים תמימים המייעלים את זמננו בצורה מופלאה, או שאולי אתם מאלו שלוקחים אותן כמובן מאליו? אם ננסה לרגע אחד לעצום עיניים, לדמיין את העולם המשרדי האפרורי המוכר לנו היטב – אבל ללא שום מרכזיות. מה אתם רואים בדמיונכם?

מתוך הערפל תוכלו לדוג שפע של רגשות סותרים ומבלבלים, אף אחד מהם אינו חיובי במיוחד, כולם מדאיגים במידה זו או אחרת:  בלגן, כאוס. מרכזיות הן אחד מעמודי התווך לסדר, להגיון. זרקו את אותן מרכזיות טלפון מסביבת העבודה שלכם, ולמעשה הוצאתם את השפיות מיומכם. משרד שאין בו שום מרכזייה, הוא משרד שאומללה הפקידה שתצטרך לעבוד בו. כמות הלחץ ההיסטרית הצפויה לה מאגף הטלפון היא רבה ומרובה, ולא מפתיע אם תוך שבוע-שבועיים מיום עבודתה, היא תרצה לתבוע את בזק בגין נזקים קבועים ומתמשכים של איבוד השפיות.

מרכזיות טלפון אולי לא יחסרו במשרד קטנטן, זעיר ומפוהק של איש או שניים שיושבים זה מול פרצופו של זה, אבל כשיש כבר כמה קווי טלפון פנימיים, אנשי מכירות, שירות לקוחות, הנהלת חשבונות, כוח אדם, מחלקת עיצוב, מחלקת טלמיטינג, מחלקת קידום ושאר ירקות, תמצאו שאתם פשוט לא יכולים בלי מרכזיה.

בהעדרה של מרכזיה, הפקידה התורנית (פקידה ללא מזל, ללא ספק) צריכה להצטייד בקול חזק ורועם ובכל פעם שיש שיחה, לצרוח מפתח המשרד בקול שיהדהד בכל המסדרונות ויקפיץ את כל העובדים המסכנים מכיסאותיהם: "אבי!!! יש לך שיחת טלפון, זה מוטי ממס הכנסה. להגיד לו שאתה שוב בישיבה??", או "גיל, אשתך בטלפון, היא שואלת אם קנית משחה נגד טחורים?" מכיוון שרבים מאיתנו עובדים בסביבה משרדית שהיא גם כך לחוצה, מרובת שעות  ועמוסה, הצעקות החוזרות ונשנות במסדרונות עלולות לערער את עצבינו החלשים והמעורערים ממילא... מדוע לדרוך על יבלות, במיוחד כשהן רק מתות להתפוצץ ב"ספלאש" קולני וגדול?

העדרה של מרכזיה מחייבת הצטיידות במגאפון, כך שהעדרן של מרכזיות היה עשוי לפתח מכשירי דור חכם של מכשירי מגאפון מופלאים ומשוכללים. ביקום מקביל, כמובן, אותם מגפונים היו נהפכים לסמארטפונים הבאים ולהכיל שפע של אפליקציות ואפשרויות חכמות.  בצורה דומה, ביקום מקביל של חייזרים, אפשר היה לוותר על מרכזייה ולהשתמש בכוחה המופלא של טלפתיה וכך לקשר בין שיחות שונות במשרד באופן שלוו ורוגע. אך בעולמנו המשמים והארצי, כנראה שאותה מרכזייה תמשיך למלא את מקומה ההכרחי והחיוני במשרדים. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב